Кропивничани телефонували в диспетчерську понад 900 разів на протязі доби

  • 20 січ. 2023 08:54
  • 683
    • Новина Кропивничани телефонували в диспетчерську понад 900 разів на протязі доби Ранкове місто. Кропивницький
     
     
    Понад 900 звернень на добу: як працює аварійно-диспетчерська служба Кропивницького
     
    Минулих вихідних, 14 і 15 січня, після чергової ракетної атаки, яку російські агресори спрямували на енергетичну інфраструктуру України, фахівці КП “Аварійно-диспетчерська служба Кропивницької міської ради” приймали від містян майже 900 дзвінків на добу. Про це повідомив виконуючий обов’язки директора комунального підприємства Максим Болілий.
     
     
    - Із початком масованих обстрілів енергетичних об’єктів кількість звернень до нашої служби зросла чи не вдесятеро. Нині наші бригади працюють цілодобово, в денні години — паралельно з енергетиками, тепловиками, працівниками водоканалу і житлово-експлуатаційних організацій. За потреби, допомагаємо їм, - повідомив Максим Болілий. - Зрозуміло, що у кожної організації своя сфера відповідальності. Якщо, наприклад, світло зникає у кількох квартирах в під’їзді, проблема, скоріше за все, у внутрішньобудинкових мережах, які перебувають на балансі управляючої компанії. Коли ж електрозабезпечення відсутнє у багатоквартирному будинку чи на всій вулиці, значить пошкодження в мережах ПрАТ “Кіровоградобленерго”. Зауважу, що ми тісно співпрацюємо з енергетиками та комунальниками, всі повідомлення про аварійні ситуації, які надходять від населення, обробляються диспетчерами й передаються за належністю.
     
    В переважній більшості кропивничани нині звертаються про допомогу з відновлення електропостачання. Коли збігає час планового чи аварійного відключення, енергосистема часто зазнає раптового підвищеного навантаження, яке призводить до пошкодження обладнання: горять щитові в під’їздах, “стріляють” кабелі, спрацьовує автоматика на підстанціях тощо.
     
    Для того, аби мінімізувати це навантаження, споживачам не варто одразу вмикати все, що є в помешканнях. Електроприлади, особливо потужні, слід підключати поступово. Прання і обігрів взагалі краще перенести на нічні години. Необхідно пам’ятати, що, скоротивши використання електроенергії, ми зменшимо кількість аварій на лініях.
     
    У випадку пошкодження внутрішньобудинкових мереж мешканцям багатоповерхівок в робочий час, із 08:00 по 17:00, слід звертатися до своєї управляючої компанії (ЖЕО чи ОСББ), або із 17:00 до 08:00 до аварійно-диспетчерської служби за телефоном 066-506-36-94. Якщо ж аварійна ситуація виникла в мережах обленерго, мешканцям багатоквартирних будинків і приватного сектору необхідно телефонувати до колцентру компанії за номером 0800-501-148.