Як діяти в умовах відключення мобільного зв’язку

  • 12 груд. 2022 15:10
  • 405
    • Новина Як діяти в умовах відключення мобільного зв’язку Ранкове місто. Кропивницький
     
    Завдаючи ударів по енергетичній інфраструктурі України, росія хоче не лише залишити нас без світла, тепла і води, а й посіяти паніку, підірвати віру в Перемогу. 
     
    Нині украй важливо пристосуватися до нових реалій, за яких разом зі знеструмленням електромережі може зникати або погіршуватися мобільний зв’язок. За таких умов мобільні оператори використовують генератори для підтримки зв'язку і до моменту відновлення електроживлення ресурс постачальників мобільного зв'язку обмежений потужністю їх резервних генераторів.
     
    У свою чергу, користувачі мають мінімізувати об’єми передачі даних, щоб не перевантажувати мережу:
    - за можливості використовуйте фіксовані мережі зв’язку та доступу до інтернету;
    - замість дзвінків та відеоповідомлень пишіть текстові повідомлення;
    - встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube.
     
    Також буде корисно заздалегідь вимкнути режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах: Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».
     
    Скорочення використання мобільної мережі до мінімуму може дозволити іншій людині викликати рятувальників або швидку.
    Що ж робити, якщо не працює мережа оператора?
    Коли мережа вашого оператора недоступна, спробуйте переключитися на іншу. В умовах воєнного стану в Україні діє національний роумінг, тому можливо підключатися до інших мереж великих операторів.
     
    Як переключитися на іншу мережу:
    - Вимкніть автовибір мережі;
    - Знайдіть та оберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL;
    - Якщо не вдалося, спробуйте ще раз або оберіть іншу мережу;
    - Перевірте можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS.
     
    Якщо потрібна термінова допомога,телефонуйте 112. У випадку недостатньої потужності мережі, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.
    Вкажіть такі дані: місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості), що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті), скільки людей із вами, стан здоров'я (специфічні хвороби, наприклад, діабет), травмування та час, коли зазнали травм, потреби (ліки, їжа, вода).
    Разом вистоїмо і переможемо!