Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків

  • 13 січ. 2021 13:44
  • 405
    • Новина Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків Ранкове місто. Кропивницький
     
    12 січня у співпраці з Visa та Middleware Укрзалізниця запустила свій перший чат-бот у месенджерах Viber та Telegram з можливістю прямого продажу чи повернення квитків, а також замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, інформування про прибуття або запізнення потяга, номер колії тощо.
     
    Про це інформує Урядовий портал
     
    Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.
     
    - Укрзалізниця продовжує розвивати свої сервіси та ставати більш клієнтоорієнтованою для пасажирів і бізнесу. Ще влітку 2020-го за моєї ініціативи компанія розпочала здійснювати продаж квитків за 90 днів до дати поїздки, а також запустила програму лояльності для подорожуючих на Інтерсіті+. Сьогодні ж УЗ вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій, - зазначив очільник Міністерства.
     
    Чат-бот УЗ розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською.
     
    Владислав Криклій пояснив, що оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу - для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
     
    Наразі в чат-боті доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.