Магазин із філософією: У Кропивницькому відкрився «М’ясомаркет» від МХП

  • 14 вер. 2020 12:00
  • 1428
    • Новина Магазин із філософією: У Кропивницькому відкрився «М’ясомаркет» від МХП Ранкове місто. Кропивницький

    У Кропивницькому відбулося відкриття першого магазину «М’ясомаркет» за адресою вул. Генерала Родимцева, 1. Відвідувачі свята мали можливість отримати різноманітні бонуси та подарунки, професійні консультації м’ясного сомельє, а також першими протестували новий сервіс.

    Про це повідомляє «Утренний город».

    У Кропивницькому це перший маркет, а впродовж найближчих чотирьох місяців в Кіровоградській області планується відкриття ще трьох таких магазинів. Загалом до кінця року з‘явиться близько 50 торгових точок у різних куточках України.

    Полиці та вітрини з продуктами вражають своєю різноманітністю: м`ясо птиці, свинина, яловичина, ковбаси, паштети, соуси. Відвідувачі завжди матимуть змогу обрати те, що їм до вподоби найбільше, адже в асортименті представлено продукцію різних виробників та категорій. І все це — в одному маркеті поруч з домом!

    Уся продукція, що потрапляє до «М’ясомаркету» проходить ретельний контроль якості, має відповідні сертифікати, а також зберігається з урахуванням необхідних температурних режимів та санітарних норм.

    Особливістю магазину є професійний сомельє, який допомагає гостям з вибором продукції, спецій, соусів, щоб вони могли потішити свої смакові рецептори та отримати справжню насолоду від вечері у родинному колі.

    - Кулінарія — це справжнє мистецтво. Щоб створити справді смачну страву, звісно, важливо обирати свіжі та якісні продукти. Але також важливо вміти поєднувати їх зі спеціями та соусами, дотримуватися вірних пропорцій. І я дуже рада, що маю змогу ділитися своїми знаннями, і допомагати відвідувачам зробити свій вибір так, щоб вони були задоволені, — розповіла сомельє Світлана.

    Відкриття «М’ясомаркету» — це завжди свято для відвідувачів. Так відбулося і цього разу: гості були вражені новим підходом, різноманіттям вибору, а також приємними подарунками, які чекали на них у точці. Подія відбулася з дотриманням усіх карантинних норм. І хто точно ніколи не залишиться непоміченою — це загадкова та незвичайна Міс ЧіКо, артфігура біля магазину зі своєю легендою.

    Ключова мета «М’ясомаркету» від МХП — давати більше, турбуватись і дарувати приємні враження.

    - Наш «М’ясомаркет» — це не просто магазин, а особливе місце, де ви завжди знайдете щось для себе. Ми пропонуємо широкий вибір продукції: м`ясо, молочні продукти, соуси. Але найголовніше — це філософія. У нас немає продавців — вас зустрічають співробітники у фірмовому одязі - «м`ясні сомельє». Вони завжди порадять, яку страву приготувати, та які продукти, соуси придбати, щоб зробити вашу вечерю особливою. Ми хочемо, щоб відвідувачі завжди були задоволені тим, що прийшли до нас, щоб вони посміхалися, і щоб кожен візит до «М’ясомаркету» був приємною подією. І ми робимо все, щоб наші клієнти з задоволенням приходили до нас ще і ще, — з вітальним словом до присутніх звернувся голова правління агрохолдингу МХП Юрій Косюк.

    Компанія МХП об'єднує в собі понад 40 підприємств, низку продуктових брендів: «Наша Ряба», «Бащинський», «Легко», «Секрети Шефа» та ін. Крім того, продукція агрохолдингу експортується в понад 85 країн світу.

    Ірина Лягул