Кропивницький: Як керівництво «Електротрансу» владнало конфлікт між пасажиркою і кондуктором

  • 15 серп. 2020 11:10
  • 1521
    • Новина Кропивницький: Як керівництво «Електротрансу» владнало конфлікт між пасажиркою і кондуктором Ранкове місто. Кропивницький
     
    Працівникам КП «Електротранс» нагадали правила ввічливості, про це у ФБ пише міська рада.
     
    Керівництво комунального підприємства «Електротранс» провело з кондукторами та контролерами інструктаж, аби ще раз нагадати правила ввічливості і шанобливого ставлення до пасажирів. Про це сьогодні, 14 серпня, повідомив заступник директора цього підприємства Валерій Музичук.
     
    Акцент на доброзичливості і повазі прав пасажирів  пов’язаний з подією, що сталась минулого тижня. Жителька міста в соцмережі створила допис про те, що її 15-ти річна донька, яка їхала в автобусом №103, заплативши за проїзд, змушена була заплатити штраф і контролеру. Адже талон, який вона придбала у кондуктора, випадково забрав її товариш, а він вийшов з автобуса раніше. Керівництво КП “Електротранс” терміново відреагувало на ситуацію. Спочатку зустрілися з родиною дівчинки, потім — провели інструктаж з працівниками.
     
    - Ми ретельно попрацювали з кондукторами та контролерами, - повідомив Валерій Музичук. - Нагадали правилам ввічливості. А ще зобов’язали їх запитувати вік у дітей, що їздять без супроводу дорослих, і купують талон самі. Наша мета - уникнути подібних ситуацій, адже КП “Електротранс” має гарну репутацію і ми її підтримуватимемо. Наших пасажирів обслуговуватимемо на найвищому рівні.