Клієнти значно рідше відвідують відділення ПриватБанку

23 марта 2020 09:36 467 0 Новости компаний
Клієнти значно рідше відвідують відділення ПриватБанку
 
Через коронавірус у відділеннях обслуговується вдвічі менше клієнтів, ніж зазвичай, а у онлайні на третину більше - ПриватБанк
 
За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі, скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону. Як повідомили у ПриватБанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%.
 
Натомість, за даними ПриватБанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24, за цей же період зросли на 27%.
 
За даними ПриватБанку, з початку "карантинного" тижня обсяги зняття готівки в банкоматах перебуваютьна середньодобовому рівні - вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період.  Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі.
 
 
Спеціаліст з комунікацій в регіоні ПриватБанку
Комментарии
Ничего не найдено.

Оставить комментарий