Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26%

25 нояб 2019 14:15 280 0 Новости компаний
Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26%
 
ПриватБанк єдиний з українських банків увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованого  журналом «Новое время». Згідно з результатами щорічного дослідження, яке проводиться спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2019 році впевнено зберігає за собою четверте місце в рейтингу найдорожчих національних торгових марок, а вартість бренду банку складає майже 300 млн долл США.
 
За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%. За даними рейтингу, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce.
 
Методологія оцінки компанії MPP Consulting базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренду: 
  • географічне покриття продажів; 
  • технологічна складова; 
  • продукція, що випускається; 
  • інвестиційна привабливість галузі.
 
Прес-служба ПриватБанку у Кіровоградській та Полтавській областях
 
Комментарии
Ничего не найдено.

Оставить комментарий