Бренд-відео про Кропивницький взірвало соцмережі (ВІДЕО)

  • 8 жовт. 2019 18:00
  • 2828
  •  
    Перше бренд-відео про Кропивницький не встигло з’явитися у Інтернеті, як набрало неймовірної популярності - більше ста тисяч переглядів у соцмережі Фейсбук. Люди вражені міні-фільмом про рідне місто і висловлюють свій захват у коментарях.
     
    Дійсно, бренд-відео про Кропивницький здивувало глядачів як цікавою концепцією, так і якістю відео та технологічними прийомами, які використовують закордонні кіномитці. У Культурно-мистецькому фонді Артема Стрижакова «Перспектива», за грант якого і був створений ролик, зазначають, що дане бренд-відео є початком серії професійних іміджевих відеоробіт про місто.
     
    Як повідомлялося раніше, виробництвом ролика займалася команда талановитих кропивничан під керівництвом режисера "William todd production" Вітольда Лунтовського. Створення першого бренд-відео тривало кілька місяців.
     
    - Зазвичай, коли знімають відеоролик про місто, показують облдержадміністрацію, міську раду, театр і кілька пам'ятників. У нашого ж бренд-відео зовсім протилежна концепція.  Мета -  показати, чим місто дихає і живе сьогодні. Це місця, де люди відпочивають, займаються спортом, навчаються, працюють, долучаються до різних цікавих заходів, що проходять у місті, - пояснює Вітольд Лунтовський.