Кропивницький: Як і кому тепер платити за газ?

  • 16 груд. 2018 09:06
  • 11783
    • Новина Кропивницький: Як і кому тепер платити за газ? Ранкове місто. Кропивницький
     
    Останнім часом багатьох кропивничан турбує питання: як платити комуналку за газ після зміни постачальника. Раніше цим опікувався ДП “Центргаз”. Сьогодні — НАК “Нафтогаз”. Щоб отримати відповіді на найпоширеніші запитання, ми звернулися до заступника директора філії ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» у місті Кропивницькому Сергія Дробка.
     
    — Відколи та чому обов’язки щодо постачання природного газу побутовим споживачам по Кіровоградській області покладено на  ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»?
     
    — Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №867 від 19 жовтня 2018 року «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу» відбулась зміна постачальника природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки з постачання природного газу для потреб побутових споживачів (населення) на території Кіровоградської області.
    Колишній постачальник, ДП «Центргаз» ВАТ «Кіровоградгаз», втратив право придбання природного газу у НАК “Нафтогаз України” для подальшої реалізації на потреби побутових споживачів (населення) за регульованою ціною. З листопада 2018 року спеціальні обов’язки з постачання природного газу покладено на нового постачальника — ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України», яке і здійснює постачання природного газу для потреб побутових споживачів (населення) на території Кіровоградської області.
     
    — Кожен абонент отримує додому бланк заяви­приєднання, а де можна ознайомитись з Типовим договором постачання природного газу побутовим споживачам? Як це зробити тим, хто не має інтернету?
     
    — Керуючись «Правилами постачання природного газу», затвердженими постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року №2496, та статтями 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України, товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» (далі — Постачальник) пропонує всім абонентам укласти з ним договір постачання природного газу на умовах Типового договору постачання природного газу побутовим споживачам, затвердженого постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року №2500 (далі — Договір). Обидва є однаковими для всіх споживачів України, шляхом підписання заяви­приєднання до умов Договору. Ознайомитись з умовами Договору можливо на офіційному сайті НКРЕКП, сайті Постачальника в мережі Інтернет за адресою: http:www.naftogazpostach.com та в офіційному друкованому виданні «Офіційний вісник України» №93 від 01.12.2015, газета «Діалог» №38 (1449) від 20.09.2018. У разі незгоди абонента укласти Договір з постачальником із спеціальними обов’язками та за відсутності укладеного в установленому порядку договору постачання природного газу з іншим постачальником абонент не має права споживати природний газ із газорозподільної системи та повинен подати до Оператора ГРМ письмову заяву про припинення розподілу природного газу на ваш об’єкт.
     
    — В які терміни абонент має передати в газопостачальну компанію підписаний бланк анкети­заяви приєднання?
     
    — Чітко визначеного терміну передачі немає. Тому, зважаючи на масове звернення споживачів та виникнення черг у центрах обслуговування абонентів, рекомендую дочекатися спаду масового звернення відвідувачів (як правило в період з 15 до 25 числа кожного місяця кількість відвідувачів у абонвідділах мінімальна) і тоді вже передати підписану заяву­анкету приєднання. Також її можна передати через когось, ваша особиста присутність не є обов`язковою. Ми очікуємо, що орієнтовно протягом 2­3 місяців абонентами будуть передані підписані заяви­приєднання.
     
    — Якщо абонент має заборгованість по власному рахунку або не закриті за останні місці платежі, як йому надалі здійснювати оплату спожитого газу з «Газопостачальною компанією «Нафтогаз України»?
     
    — Нагадуємо про необхідність оплати за спожитий природний газ, отриманий від ДП «Центргаз» ВАТ «Кіровоградгаз» у минулих періодах. У разі заміни постачальника природного газу колишній постачальник має право і буде здійснювати заходи з припинення газопостачання на об’єкт побутового споживача за наявності боргу. Організація ДП «Центргаз» не закривається і продовжує працювати, буде здійснюватись ціленаправлена робота з боржниками. Тому у будь­який час можна звернутися в ДП «Центргаз» для проведення звірок і  розрахунків по завершенні співпраці з цією організацією.  
     
    — Як тепер відбуватиметься оплата?
     
    — За газ, спожитий з першого листопада 2018 року, населення Кіровоградської області має сплачувати новому постачальнику газу — ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Україна» за реквізитами:
     
    МФО 323475
    Філія КОУ АТ «Ощадбанк»
    р/р 26035300710309
    Філія ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Україна» у м. Кропивницькому
    ЄДРПОУ 42472294
    Призначення платежу: Оплата за газ; Особовий рахунок (9 символів); ПІБ;  Адреса; Попередні показники лічильника; Поточні показники лічильника; Період оплати.
    За газ, спожитий до 31 жовтня 2018 року, населення Кіровоградської області має сплачувати на користь колишнього постачальника — ДП 
    «Центргаз», за реквізитами:
    МФО 323475
    Філія КОУ АТ «Ощадбанк»
    р/р 26038603656178
    ДП «Центргаз»
    ЄДРПОУ 31146068
     
    — Чи вплине зміна постачальника газу на отримання та облік субсидій абонента­споживача?
     
    — Ні, не вплине. Субсидії за жовтень 2018 року нараховуються абонентам і проводяться взаєморозрахунки з  попереднім постачальником газу ДП «Центргаз» ВАТ «Кіровоградгаз». А з першого листопада 2018 року субсидії нараховуються і зараховуються на нового постачальника — ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України». Всі ці дії здійснюються між газопостачальною компанією та органом нарахування субсидій без участі абонента.
     
    — Чи буде змінено сферу обслуговування абонентів (адреси абонвідділів управлінь газового господарства  у районах Кіровог­радської обл.) у зв’язку зі зміною постачальника?
     
    — Сфера обслуговування абонентів  не змінюється. Абоненти продовжують обслуговуватися у тих же абонвідділах управлінь газового господарства у районах Кіровоградської області, де обслуговувалися і раніше.
     
    — Куди звертатися людям у разі виникнення запитань?
     
    — Телефон Постачальника для консультацій:  0(800) 215­515, (044) 537­05­54.     
     
    Режим роботи інформаційної лінії: понеділок-­п’ятниця з  9.00 до 18.00.
     
    До речі
    Клієнтам ПриватБанку, які оплачують комунальні послуги у Приват24, досить лише у командному рядку пошуку комунальних підприємств ввести назву — Нафтогаз. Усі реквізити підприємства підтягуються автоматично. Шаблон оплати зберігається. В ТСО теж внесені нові реквізити. Про це повідомили у  прес­службі ПриватБанку в Кіровоградській області.
     
    Дмитро Семенюк