Кіровоградський облавтодор планують реорганізувати

  • 24 жовт. 2018 18:08
  • 847
    • Новина Кіровоградський облавтодор планують реорганізувати Ранкове місто. Кропивницький
     
    В.о. керівника ПАТ ДАК Автомобільні дороги України Роман Косинський провів виробничу нараду в Кіровоградському облавтодорі. Мова йшла про реорганізацію підрозділів підприємства та шляхи виходу з кризи.
     
    - Я щиро радий, що ваша область тримається, оскільки ви заручені підтримкою керівника Служби автомобільних доріг та голови ОДА, але я дивлюся на фінансові показники і раджу вам якнайшвидше знайти шляхи виходу з кризи і залишитися на ринку, - зазначив Роман Валерійович. – Коли створювалася наша структура, вона будувалася у безконкурентному середовищі та під зовсім інші фінансові потужності. Так як було – вже не буде. Треба змінюватися, треба ставати конкурентоспроможними на сучасному ринку дорожньо-будівельних послуг. Кожен керівник підрозділу має чітко усвідомлювати сої основні завдання і працювати відповідно до своїх посадових обов’язків, у правовому полі та за розумними пріоритетами.
     
    Справді, коли створювався ДАК з його структурними підрозділами в областях, фінансування було стабільним, тож коли бюджет зменшився, система похитнулася. На разі приватні компанії, які мають у своєму активі «живі» гроші витискають державні дорожні підприємства з ринку. У них є техніка, є сучасне обладнання, проте не завжди є якісні кадри, чим може похвалитися буквально кожен Облавтодор чи його філія. До прикладу, більшість начальників філій Кіровоградського - мають за плечима десять і більше років досвіду роботи у дорожній галузі.
     
    Багато областей вже практично втратили ОАД. Вони загнали себе у борги і не витримали конкуренції. Приємно, що Кіровоградщина одна з тих, хто ще має можливість відродитися і запрацювати у новому, суттєво якіснішому форматі. Ви одні з найстабільніших, - додав Роман Косинський.
     
    Аналіз фінансово-господарської діяльності наявних на сьогоднішній день 18-ти філій Облавтодору показав, що деякі з них є збитковими, тож на разі розглядається питання їхньої реорганізації. Ті ж, що тримаються на плаву і мають прибуток, – будуть підсилювати і осучаснювати.
     
    Всього, що тягне вас до низу, треба позбутися. Я знаю, це важко, оскільки за кожним скороченням робітника стоїть чиясь доля, родина, життя, але ми маємо розуміти, що інколи треба щось втратити, щоб зберегти щось більше, - додав Роман Валерійович. – Ми починаємо з себе – будемо скорочувати до 30% штату, будемо списувати та продавати зайве, будемо зберігати те, що ще живе і що можна реанімувати.
     
    Позиція головного замовника послуг, Агентства автомобільних доріг, проста – вільний ринок та висока якість робіт. Щоб скласти конкуренцію приватним дорожньо-будівельним компаніям, державним треба переглянути свою політику і, можливо, змінити форму власності на державно-приватну.
     
    В процесі роботи розглянули досвід Польщі та Британії, де майно ДРП перейшло на баланс аналогових Службам автодоріг установам, яке на умовах оренди використовують підрядники. Зосередилися також на тому, де можна знайти додаткові джерела прибутку і як привабити інвесторів, аби оновити техніку.
     
    Тож, завдання максимум – скоротити непродуктивні витрати, зберегти робочі місця та майно, бути готовим до приватизації та безболісно перейти на європейські стандарти ведення бухгалтерського обліку.
     
    Наостанок Роман Косинський привітав дорожників з прийдешнім професійним святом та побажав витримати всі ці нелегкі прийдешні випробування, розвиватися та примножувати те хороше, що вже є.
     
    Прес-служба САД у Кіровоградській області
     
    Нагадаємо: Київська аудиторська фірма на замовлення ЄБРР почала перевірку бухгалтерії КП «Електротранс»