Кубометр води по 30 гривень. А чому б і ні!

  • 13 черв. 2018 14:08
  • 1001
    • Новина Кубометр води по 30 гривень. А чому б і ні! Ранкове місто. Кропивницький
     
    Повідомлення щодо необхідності встановлення тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення на 2019 рік  у Кропивницькому (на виконання вимог постанови НКРЕКП від 30.06.2017 р. №866)
     
    Відповідно до вимог постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 10.03.2016 р. №302, підприємством виконано розрахунки тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення на 2019 рік та подано на розгляд НКРЕКП.
     
    Формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, а також на централізоване постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем здійснено відповідно до річних планів діяльності на 2019 рік, економічно обґрунтованих планованих витрат, галузевих технологічних нормативів використання питної води на підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства, з урахуванням фактичних даних та основних особливостей технологічних процесів виробництва, техніко-економічних розрахунків, розрахунків з урахуванням ставок податків і зборів, цін на матеріальні ресурси та послуги у планованому періоді.
    Розрахунки тарифів на послуги здійснюються шляхом ділення суми планованих економічно обґрунтованих витрат, розрахованих відповідно до Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення або Порядку формування тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) на планований обсяг виробництва питної води з урахуванням частини загальних втрат та витрат питної води після другого підйому або на планований обсяг очищення стічних вод.
     
    Перегляд тарифів на послуги зумовлений вимогами чинного законодавства, зменшенням обсягів реалізації по водопостачанню на 2,4%, по водовідведенню на 4,6%, зростанням вартості реагентів, зокрема хлору на 86,2%, гіпохлориту натрія на 33,8%, електроенергії (18% по першому класу, 21% по другому класу), ПММ більш ніж на 30%, матеріалів, запчастин, послуг, підвищенням рівня мінімальної оплати праці на 30,2% та збільшенням амортизаційних відрахувань в централізованому водопостачанні на 37,3%.
     
    Пропозиції та зауваження приймаються по 13 червня 2018 року включно на адресу: м. Кропивницький, вул. Соборна 19а.
    Відкрите обговорення необхідності встановлення тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення та з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) відбудеться 15 червня 2018 року о 14.00 за адресою: м. Кропивницький, вул. Озерна Балка, 3а.
     
    Заявки для участі у відкритому обговоренні приймаються до 13 червня 2018 року в письмовому вигляді або на електронну адресу підприємства: zv@dnipro-kirovograd.com.ua
     
    Діючий тариф — 20,796 (20,8 грн/м куб).  Протягується — 30,3 грн/м куб. 
    Це повідомлення опубліковано на сайті ОКВП «Дніпро-Кіровоград» невідомо коли. ОКВП взагалі не вказує дати оприлюднення своєї інформації. Навіть ця дещо прихована. В той час, згідно з порядком таких  обговорень (постанова НКРЕКП від 30.06.2017 №866), на одержання  пропозицій і зауважень ОКВП повинно відвести від 14 до 20 днів. Однак вже 13.06.2018 закінчується термін подачі пропозицій та зауважень, а 15-го відбудеться відкрите обговорення оцих голих цифр, які практично не можна перевірити. Так зване відкрите обговорення має пройти тишком-нишком десь там у закутку, на Озерній Балці у вузькому колі тих, хто мав нагоду дізнатися про нього. Жодної інформації щодо майбутнього ЗНАЧНОГО підвищення тарифів на воду в друкованих ЗМІ області я не знайшов. Навіть в електронних засобах, тільки одну — «Без купюр» і то лише від 09.06.2018.      
                                                                                              
    Між тим, цифри ОКВП можна спростувати лише іншими, правдивими  цифрами. Проте, для цього потрібен певний час, а головне — досвідчені спеціалісти, яких дійсно бракує. Маю великий сумнів, що розрахунки Ілика перевіряв апарат обласної ради або було якесь обговорення в облраді. До речі, некомпетентністю та беззубістю апарату і депутатського корпусу облради  регулярно користується команда на чолі з паном Іликом. Таким чином, тарифи будуть і надалі регулярно значно зростати і в майбутньому, доки цей процес не буде взято під жорсткий контроль обласної влади або ЗМІ.
     
    Цю інформацію ОКВП не містить жодне з друкованих ЗМІ. З електронних — тільки одне і то лише 09.06.2018. Коли вона була «викинута» на сайт — невідомо. ОКВП взагалі ніколи дату не проставляє.
     
    Пропоную терміново виставити в «Городские новости», чи як їх там, хоча б таку коротку інформацію на кшталт: 
    На сайті ОКВП «Дніпро-Кіровоград» виставлено (дату не вказано) повідомлення щодо необхідності встановлення тарифів на послуги централізованого водозабезпечення  на 2019 рік. Розмір тарифу (з використанням внутрішньобудинкових систем) планується підвищити до 16,428 грн/м3  за водопостачання та 13,872 грн/м3  за водовідведення. Сумарно 30,30 грн/м3). Пропозиції та зауваження приймаються по 13 червня 2018 року включно на адресу: м. Кропивницький, вул. Соборна, 19а.
     
    Відкрите обговорення необхідності встановлення тарифів відбудеться 15 червня 2018 року о 14.00 за адресою: м. Кропивницький, вул. Озерна Балка, 3а.
    Заявки для участі у відкритому обговоренні приймаються до 13 червня 2018 року в письмовому вигляді або на електронну адресу підприємства: zv@dnipro-kirovograd.com.ua
    Затверджено Постановою НКРЕКП  30.06.2017 № 866
     
     ПОРЯДОК
    проведення відкритого обговорення проектів рішень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 
    1. Загальні положення
    1.1. Цей Порядок визначає процедуру організації та проведення відкритого обговорення проектів рішень з питань встановлення цін (тарифів), схвалення/затвердження інвестиційних програм/планів розвитку, розгляду зауважень та пропозицій до проектів рішень, що мають ознаки регуляторних актів, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП), проекту кошторису НКРЕКП на відповідний рік та у разі необхідності з інших питань, що належать до компетенції НКРЕКП та поширюються на суб’єктів господарювання, державне регулювання діяльності яких здійснюється НКРЕКП (далі — ліцензіати).
    1.2. НКРЕКП проводить відкриті обговорення проектів рішень з питань встановлення цін (тарифів)/змін до них, схвалення/затвердження інвестиційних програм/планів розвитку/змін до них, розгляд зауважень та пропозицій до проектів рішень, що мають ознаки регуляторних актів, відкрите обговорення проекту кошторису НКРЕКП та проектів рішень з інших питань, у прозорий та недискримінаційний спосіб з метою досягнення балансу інтересів споживачів, ліцензіатів і держави, забезпечення безперешкодного доступу споживачів, замовників, ліцензіатів, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, організацій, що представляють інтереси споживачів, громадських організацій, засобів масової інформації та інших зацікавлених осіб до інформації та їхньої обізнаності на засадах гласності, відкритості, добровільності та свободи висловлювань.
    1.3. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у законах України «Про електроенергетику», «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», «Про ринок природного газу», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок електричної енергії».
    2. Процедура відкритого обговорення проектів рішень НКРЕКП з питань встановлення цін (тарифів), схвалення/затвердження інвестиційних програм/планів розвитку та змін до них
    2.1. До винесення питання щодо встановлення цін (тарифів)/змін до них, схвалення/затвердження інвестиційних програм/планів розвитку/змін до них на відкрите обговорення НКРЕКП ліцензіат має провести відкрите обговорення (відкрите слухання) на місцях питання щодо необхідності встановлення цін (тарифів)/змін до них, схвалення/затвердження інвестиційної програми/плану розвитку/змін до них із залученням місцевих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування (якщо проект рішення стосується розвитку окремого регіону та/або територіальної громади) за процедурою, наведеною у цьому пункті, якщо інше не передбачено законодавством.
     
    У разі необхідності встановлення цін (тарифів)/змін до них, схвалення/затвердження інвестиційної програми/плану розвитку/змін до них ліцензіат оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті повідомлення та обґрунтування щодо необхідності встановлення цін (тарифів)/змін до них, схвалення/затвердження інвестиційної програми/плану розвитку/змін до них з метою отримання зауважень та пропозицій, а також строк, протягом якого приймаються зауваження і пропозиції та адреса, на яку необхідно їх надсилати.
    Строк, протягом якого від зацікавлених осіб приймаються зауваження і пропозиції, встановлюється ліцензіатом, але він не може бути меншим ніж 14 календарних днів та більшим ніж 20 календарних днів з дня оприлюднення такого повідомлення на офіційному веб-сайті ліцензіата.
     
    Леонід Бобров   
     
    Нагадаємо: Яке економічне становище населення Кіровоградщини?