Мобільні шахраї: ПриватБанк застерігає, як не стати жертвою

  • 30 бер. 2018 12:16
  • 1427
    • Новина Мобільні шахраї: ПриватБанк застерігає, як не стати жертвою Ранкове місто. Кропивницький
    ПриватБанк застерігає власників карток та рахунків ПриватБанку бути пильними та не потрапляти на гачок шахраїв. Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку у Кіровограді.
     
    Основним правилом клієнта, який не хоче бути ошуканим, має бути нерозголошення персональних даних, пін-коду картки, терміну дії картки та CVV-коду картки (три маленьких цифри на зворотній стороні картки). В жодному разі не можна диктувати паролі (SMS-повідомлення), які приходять на телефон.
     
    «Не менш важливою рекомендацією усім нашим клієнтам є користування «контрактними» номерами, а не «пріпейд-пакетами» мобільних операторів, - пояснює Ростислав Масло, директор Кіровоградської філії ПриватБанку. -  Ми рекомендуємо використовувати як фінансові лише «контрактні» номери, зміна чи перевипук  SIM-карток яких здійснюється лише при повній ідентифікації клієнта за паспортом».
     
    У разі виявлення факту блокування SIM-картки, якщо маєте підозри про виготовлення її дублікату, слід терміново заблокувати усі рахунки та картки за номером цілодобової підтримки 3700 або у найближчому відділенні ПриватБанку. Ніколи не підтверджуйте та не встановлюйте переадресації дзвінків з фінансових телефонів, не даючи шансів шахраям отримувати SMS-повідомлення для доступу до банківських рахунків.
     
    ПриватБанк вкотре нагадує, що шахрайські схеми можуть бути різними, постійно змінюватись та удосконалюватись, а правила безпеки залишаються незмінними:
     
     1.  Для отримання грошей на картку потрібно повідомляти ЛИШЕ її НОМЕР (16 цифр на лицьовій стороні картки).
       
    2.  Співробітники банку, якщо телефонують вам, НІКОЛИ не запитують особистих даних клієнта.
       
    3.   Співробітники банку можуть запитувати персональні дані клієнта ЛИШЕ у  разі, коли ви самі телефонуєте в               банк (для впевненості у тому, що саме клієнт телефонує з питаннями чи проблемами).
     
     4.  Якщо вам зателефонували (і не важливо, ким відрекомендувався голос у  телефонній трубці) і вимагають у вас будь-які додаткові дані крім номеру    картки - будьте впевнені, вам телефонує ШАХРАЙ!
      
     5. Даючи об’яву про продаж чи купівлю, НІКОЛИ не вказуйте номер телефону,  який є фінансовим.
     
    В жодному разі не можна слідувати вказівкам тих, хто телефонує, під час виконання будь-яких операцій у банкоматі чи терміналі, тим більше вводити
    за їх вказівкою свій пін-код.
     
    Будьте пильними, дбайте про безпеку своїх фінансів. Дбайте про своїх рідних та близьких - навчіть і їх основному правилу карткової безпеки!