Працівники ПриватБанку святкують День вишиванки

  • 17 трав. 2017 15:25
  • 1312
    • Новина Працівники ПриватБанку святкують День вишиванки Ранкове місто. Кропивницький
     
    Вже стало традицією у Кіровоградській філії ПриватБанку святкувати День вишиванки. В цей день усі співробітники, замість затверджених офіційним дрес-кодом білих сорочок, зустрічають клієнтів у святковому національному вбранні.
     
    “В цьому році ми пропонуємо усім нашим клієнтам долучитись до святкування уже національного свята Дня вишиванки, - розповідає Ростислав Масло, директор Кіровоградської філії ПриватБанку. - Запрошуємо відвідати наші відділення у національному вбранні та разом з нами написати нову сторінку історії Банку для тих, хто любить Україну!”.
     
    Усі клієнти, які завітають у цей день до відділень ПриватБанку у національному вбранні, оздобленому вишивками, можуть долучитись до акції “ПриватБанк - банк для тих, хто любить Україну”. Для цього досить зробити селфі зі співробітником відідлення, який теж буде одягненим у вишиванку.
    Усі фото будуть розміщені у соцмережах для голосування. Фото, яке набере найбільшу кількість голосів, буде розміщено на плазмових панелях у відділеннях ПриватБанку та протягом місяця радуватиме усіх клієнтів позитивом, неперевершеними емоціями та любов’ю до рідної Батьківщини.
    Нагадуємо, що 275 спеціалістів  Кіровоградської філії ПриватБанку щоп’ятниці  зустрічають  клієнтів у гарному настрої, з посмішкою та в українській вишиванці, яка стала сьогодні символом незалежності, любові до рідного краю. До речі, "біблія" світової моди - американський журнал Vogue опублікував статтю, в якій назвав українську вишиванку одним з головних трендів сезону та відзначив великий внесок України у світову моду. 
    Про це пише Ліана Сетенштайн у Vogue <http://www.vogue.com/article/ukraine-influence-runway-fashion-week>.
    “Років за десять до цього, навесні 2006 року, вишиванки вже з'являлися в колекції французького дизайнера Жана Поля Готьє, - пише Ліана Сетенштайн. -
    Один з останніх проявів українських мотивів з’явився на показі міжсезонної колекції бренду Dior - нео-фольклорна вишивка на джинсових спідницях, ніби
    взята з одного з традиційних українських весільних символів - рушника”.
    Прес-служба ПриватБанку у Кропивницькому.