На Кіровоградщині розпочата реорганізація базових центрів зайнятості шляхом їх приєднання до обласного

  • 30 лист. 2016 10:16
  • 1125
    • Новина На Кіровоградщині розпочата реорганізація базових центрів зайнятості шляхом їх приєднання до обласного Ранкове місто. Кропивницький
     
    Державна служба зайнятості є сервісною установою, яка на безоплатній основі надає широкий спектр послуг громадянам, що звертаються в пошуку роботи, та працедавцям щодо підбору необхідних кадрів.
    В умовах посилення конкуренції між учасниками ринку праці з урахуванням зростаючих потреб суспільства та розвитку новітніх інформаційних технологій виникає необхідність модернізації обслуговування клієнтів, пошуку ефективних шляхів мінімізації ризиків, збільшення частки витрат на реалізацію заходів активної політики зайнятості населення тощо.
    Модернізація діяльності служби зайнятості передбачає зміни, зокрема, в плані підвищення якості обслуговування клієнтів, у тому числі із застосуванням сучасних методів інформаційно-роз’яснювальної роботи та інформаційних технологій; сприяння зменшенню професійно-кваліфікаційного дисбалансу на ринку праці; співпраця з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, роботодавцями, профспілками, іншими соціальними партнерами та ін.
    «З метою удосконалення організації діяльності установ державної служби зайнятості, підвищення ефективності управління, надання послуг населенню та роботодавцям, а також скорочення адміністративних видатків в області розпочата реорганізація базових центрів зайнятості шляхом їх приєднання до обласного центру зайнятості та створення відокремлених підрозділів», − зазначив Юрій Слоневський, директор обласного центру зайнятості.
    За словами Ю. Слоневського, ряд адміністративно-господарських функцій базових центрів зайнятості заплановано передати на регіональний рівень. За рахунок скорочення адмінперсоналу буде збільшено чисельність фахівців, які безпосередньо надають соціальні послуги шукачам роботи та роботодавцям. 
    Наразі активно впроваджуються нові формати комунікацій з роботодавцями, у т.ч. з використанням ІТ-технологій (надсилання відео-резюме, організація онлайн-співбесіди, оперативне інформування населення про актуальні вакансії тощо).
    Таким чином зазначені зміни сприятимуть підвищенню якості надання соціальних послуг, а саме – забезпеченню клієнтоцентрованого підходу в процесі підбору підходящої роботи громадянам, які звертаються по допомогу в працевлаштуванні, та добору претендентів на вільні робочі місця та вакантні посади.
    На думку Ю. Слоневського, реалізація зазначених змін дасть змогу, зокрема, забезпечити: актуалізацію технології надання послуг клієнтам, запровадження нових методів роботи, що максимально відповідають потребам клієнтів; розширення бази вакансій служби зайнятості; оперативність працевлаштування шукачів роботи, у т.ч. шляхом організації їх професійного навчання, зменшення тривалості пошуку роботи та обсягів довгострокового безробіття та ін.