У першому півріччі 2017 року до облдержадміністрації надійшло більше 3,7 тисяч звернень громадян.

  • 3 серп. 2017 16:55
  • 792
    • Новина У першому півріччі 2017 року до облдержадміністрації надійшло більше 3,7 тисяч звернень громадян. Ранкове місто. Кропивницький
    За інформацією відділу звернень громадян апарату облдержадміністрації у першому півріччі 2017 року кількість звернень громадян до облдержадміністрації зменшилась на 16 відсотків порівняно із І півріччям минулого року. Протягом січня – червня до облдержадміністрації надійшло 824 звернення громадян України. Крім того, через Адміністрацію Президента України надійшло 96 звернень, через Кабінет Міністрів України – 62, через Верховну Раду України – 28. Безпосередньо до керівництва облдержадміністрації надійшло 597 звернень від громадян. Також обласна державна адміністрація отримала 105 колективних звернень. Усього, враховуючи колективні звернення, до обласної державної адміністрації звернулось 3783 громадян України.
    Найбільша кількість звернень надійшла з м. Кропивницький (227), м. Олександрії (56), Кіровоградського (65) та Благовіщенського (53) районів. Заявники порушували питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту населення, житлово-комунального господарства, праці та заробітної плати, житлової політики, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав та свобод громадян тощо.
    У порівнянні з І півріччям минулого року, на 5 тисяч дзвінків менше отримав обласний контактний центр ("Гаряча лінія голови облдержадміністрації") – загалом 11056 дзвінків. З них 3618 – задоволено та частково задоволено; на 2618 – надано інформаційно-консультативну допомогу. Переважна більшість питань, які порушили громадяни, стосувалась соціального захисту (19%), житлово-комунальної сфери (16,5%), транспорту та зв’язку (7,6%)