Історії кропивницьких водіїв до Дня автомобіліста та нововведення у ПДР

  • 29 жовт. 2018 09:55
  • 1600
    • Новина Історії кропивницьких водіїв до Дня автомобіліста та нововведення у ПДР Ранкове місто. Кропивницький
     
    Щороку в Україні у в останній тиждень жовтня відзначають професійне свято автомобілістів та працівників автомобільного господарства.  Традиційно вшановують цього дня не лише професіоналів, а й любителів автосправи. 
    Редакція сайту вирішила запитати кропивничан про те чому вони сіли за кермо? ‌Які були  емоції, коли вперше самостійно керували та яка перша думка, якщо  зупиняють патрульні.
     
    Кропивничанин із десятирічним стажем керування Андрій Гудименко ще з дитинства полюбляв машини і все що з ними пов’язане. І, звісно ж, мріяв про те, аби якнайшвидше отримати водійські права та власноруч керувати автотранспортом.
    — Я не міг дочекатися того моменту, коли сам зможу керувати автомобілем. У 18 років я почав навчатися, щоб якнайшвидше самому мати таку змогу. Це була моя мрія, і одного дня вона нарешті втілилася в життя, — розповідає Андрій.
    А от Тетяна Землянська, водійка із п’ятирічним стажем, завжди почувалася комфортно лише поряд із водієм, а не за кермом. Так було до того часу, поки жінка не спробувала картинг.
    — Він змінив усе. Вперше, коли я сіла за кермо, мене переповнювали відчуття: швидкість, адреналін, відчуття рук на кермі… А от страху взагалі не було. Тоді моїм першим автомобілем стала «Таврія» пікап. У неї була дуже туга та незручна ручна коробка передач, не було дзеркала заднього виду, а бокові дзеркала були вузесенькими, в яких майже нічого не побачиш, — посміхаючись, згадує водійка. — Я керую авто вже більше п’яти років. Упевнено стала почуватися десь після року-півтора керування. Принципово не клеїла наліпок із зображенням жіночих черевичків на підборах. Це якась дурня, як на мене.
    Ми також запитали, якою була б перша думка пані Тетяни, якби її зупинили патрульні.
    — У перші роки я чомусь жахалась поліцейських. Мабуть, від невпевненості у своєму вмінні керувати автомобілем. Зараз же це, швидше, інтерес. Правил я не порушую, тому і цікаво, коли зупиняють. Не було жодного разу ніяких непорозумінь із патрульними. Робота нової поліції мені подобається, — додала на завершення Тетяна Землянська.
    Не могли ми пройти повз найпозитивнішого водія (як його прозвали вже в народі) маршрутного таксі Юрія Бурли.  Водій кропивницької маршрутки №55 завжди з усмішкою зустрічає та проводжає своїх пасажирів, які відповідають йому тим самим. Іноді чоловік навіть читає вірші, особливо полюбляє про кохання та добро. Пасажири дуже часто дякують водієві за гарну поїздку та позитивні емоції.
    — Секрет моєї роботи дуже простий — я просто люблю людей, люблю своїх пасажирів. А вони мені постійно дякують за гарну поїздку та позитивні емоції. Все завдяки двом дуже простим словам: дякую і будь ласка.
    Ми теж не залишилися без вірша від пана Юрія. Найпозитивніший водій прочитав нам вірш Ліни Костенко:
     
    Кохай! Бо час тебе не жде. Він забирає твої дні і ночі.
    Кохай, допоки тіло спрагле й молоде, Бо в старості кохають тільки очі.
     
    Свою маршрутку водій вважає щасливою, тож кожному, хто в неї сяде, обов’язково пощастить. Якщо ви теж бажаєте отримати порцію позитиву та добра у похмурий осінній день, можете сісти на маршрутку №55 із номерним знаком ВА 6235 АО.
     
     
    Ще один водій маршрутного таксі, але вже у минулому, Віктор Руденко, сів за кермо легкового автомобіля у 18 років, а права отримав ще у 17.
    — Сісти за кермо та самому керувати автомобілем — була моя мрія. Я відчував такий захват, що просто не передати словами. Звичайно, і страшно було, але щастя було більше.
    І хоча зараз пан Віктор працює на вантажній машині, він також встиг попрацювати водієм міського маршрутного таксі.
    Спочатку мені це подобалось, було цікаво, але з часом одноманітна робота та маршрути набридли. І я змінив місце роботи. Проте знову пов’язав своє життя з кермом та дорогою. День автомобіліста, трапляється, святкую, якщо це вихідний день, а якщо працюю — то хіба що словесно вітаємо один одного з колегами.
    Усіх цих людей, які вже не можуть уявити своє життя без транспорту, об’єднує одне — любов
    до автомобілів.
    Редакція  газети також приєднується до привітань усіх, хто так чи інакше пов’язав своє життя із автотранспортом. Бажаємо вам безпечної дороги, надійної роботи та натхнення!
    Якщо ви плануєте навчитися керувати, місцеві автошколи запрошують до себе на навчання. Обирайте найзручніший для себе графік навчання і вперед!  Два місяця навчання і ви будете почувати  себе впевнено за кермом. 
     
    Кiровоградська школа водiйської майстерностi запрошує Вас на курси водіїв! За час навчання Ви пройдете повний теоретичний курс i навчитесь практичному водiнню! Якiсть навчання дозволить вам не тiльки успiшно здати екзамени, а i безпечно приймати участь у дорожньому русі! Вартiсть
    навчання: 5000 грн (можлива вiдстрочка платежу)
    Категорiя "В" - 9 тижнів з 17.00 до 20.00
    вул. Добровольського, 2 телефон для довідок: 095-486-51-81
    Сертифікат про держакредитацію МВС № 001201 від 28.03.2018 р. 
     
     
    Обласний навчально-курсовий комбiнат «Аграрник» проводить пiдготовку водiїв за категорiями: "А1", "А", "В", "С", "D", "E".
    Зручний графiк навчання, помiсячна оплата, якiсна пiдготовка, iндивiдуальне водiння.
     
    Надає уроки водiння на автомобiлi з АВТОМАТИЧНОЮ КОРОБКОЮ передач VOLKSWAGEN Passat
     
    Довiдки за телефонами: 050-333-36-04, 096-333-16-04
    Св. АВ №482579 вид. ДАК 07.09.2009 р. 
     
     
     
    Корисна інформація:
    В Україні знову хочуть повернути обов’язковий техогляд для приватних автомобілів
    Таке нововведення стосуватиметься в тому числі і автівок на єврономерах. Якщо закон приймуть, то тех-огляди повернуться з 1 січня 2022 року і проходити їх буде потрібно раз на два роки.
    Автори законопроекту пропонують, щоб інспектори перевіряли систему гальмового і рульового керування, зовнішніх світлових приладів, світлопропускну здатність скла (ступінь тонування), газобалонне обладнання (за наявності) та інше. 
    Ввезені в Україну вживані транспортні засоби (в т. ч. “євробляхи”) теж підлягають перевірці на придатність до експлуатації. Нові авто повинні мати сертифікат відповідності чинним у нас правилам і нормативам, виданий виробником або його представником.
    У законопроекті також прописано, що, якщо експерт видав свідоцтво про проходження СТО, а насправді такого не було, то передбачені штрафи від 1700 грн до 4000 грн.
     
    Від 27 вересня 2018 року в Україні зросли штрафи за порушення ПДР. За деякі правопорушення доведеться платити аж у 20 разів більше. Крім того, умови паркування у містах стають значно жорсткішими.
     
    - Так, за перевищення допустимої швидкості руху більш ніж на 50 км/год. водія змусять оплатити штраф до 3400 гривень (раніше – 510 гривень).
    - За залишення місця ДТП безвідповідальним водіям доведеться сплатити від 255 до 3400 гривень. Також за це можуть окремо позбавити прав на шість місяців.
    - За керування транспортом взагалі без прав або невідповідної категорії штраф може сягнути 10 200 гривень (раніше – 510 гривень). Якщо водій повторно сяде за кермо, не маючи права керувати таким ТЗ, то уже доведеться сплатити учетверо більше – 40 800 гривень.
    - Українці, позбавлені права керувати транспортом, які все ж сіли за кермо, будуть змушені сплатити 20 400 гривень. За повторне правопорушення штраф зросте удвічі.
    - Стосовно неправильного паркування авто: спеціальні інспектори матимуть право складати протоколи порушень без водія. Також їм буде дозволено евакуювати авто, припарковані в недозволеному місці: на перехрестях, велодоріжках, на місцях для людей з інвалідністю, в зонах руху громадського транспорту і пішохідного руху. 
    - Штраф за неправильну парковку складе від 255 до 1700 грн.
    Машину можуть евакуювати, якщо вона стоїть ближче 30 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, ближче 10 м від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання, ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду. 
    Свої дії поліцейські повинні зафіксувати на відео.
    - Також у декілька десятків разів збільшилися штрафи за не пристебнутий водієм чи пасажиром автомобіля ремінь безпеки та їзду на мотоциклі без шолома. Відтак, законопроектом №8492 запропоновано встановити штраф на рівні 50 неоподатковуваних мінімумів (850 грн). Зараз він становить три неоподатковуваних мінімуми, або 51 грн.
     
     
    Нові законопроекти
    1.ЗМІНИ В ПРАВИЛАХ РЕЄСТРАЦІЇ АВТО
    Тепер транспортний засіб реєструється безпосередньо на нового власника і його не потрібно знімати з обліку. Дане нововведення полегшує процедуру купівлі-продажу автомобілів і робить її більш простою і дешевою.
     
    2.ВІДКРИТИЙ РЕЄСТР АВТОМОБІЛІВ
    У серпні 2018 року був відкритий доступ до даних про первинну реєстрацію українських транспортних засобів, починаючи з 2013 року.
    Тепер за номером автомобіля можна дізнатися характеристики авто, рік випуску, а також де і коли він був зареєстрований. У викладеній інформації немає жодних персональних даних. Вона має, швидше, статистичне значення.
     
    3.ШТРАФИ ДЛЯ «ЄВРОБЛЯХ»
    Якщо автомобіль на іноземній реєстрації, так звану євробляху, ввіз громадянин України, то штраф, зафіксований в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки, буде відправлений йому за адресою прописки. У разі несплати штраф буде стягнуто в примусовому порядку.
    Якщо ж «євробляху» ввіз громадянин іншої країни, то постанову про адміністративне правопорушення йому видадуть прикордонники при виїзді з України. 
    У разі не сплати йому буде заборонений в’їзд на територію України.
     
    4.СТВОРЕННЯ ЄДИНОГО РЕЄСТРУ МЕДОГЛЯДУ
    В Україні запрацювала єдина електронна система медичних оглядів. Подібне нововведення спрямоване на викорінення підроблених медичних книжок та довідок про стан здоров’я, які масово купуються водіями. Тепер інформація буде доступна онлайн у надійно захищеній електронній системі, а можливість підробки буде зведена до нуля.
     
    5. ЛЮДИ З ІНВАЛІДНІСТЮ – ПОВНОЦІННІ УЧАСНИКИ РУХУ 
    Кабінет Міністрів України вніс зміни до правил дорожнього руху. Так, згідно з постановою від 11 липня 2018 року, люди з інвалідністю, які пересуваються в кріслах колісних, не є пішоходами, а повноцінні учасники руху. У зв’язку з цим їм дозволяється пересуватися  проїжджою частиною, в крайньому правому ряду у напрямку руху.