Як Пенсійний фонд працюватиме в умовах карантину на Кіровоградщині

  • 15 бер. 2020 16:14
  • 1637
    • Новина Як Пенсійний фонд працюватиме в умовах карантину на Кіровоградщині Ранкове місто. Кропивницький

    З метою мінімізації ризиків поширення коронавірусу COVID-19 нагадуємо про можливість отримання пенсійних послуг дистанційно – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua).

    Як зареєструватися на вебпорталі?Вхід до кабінету застрахованої особи та страхувальника в режимі онлайн здійснюється за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП). При цьому, довідки формуються Пенсійним фондом України в електронному вигляді з використанням перевірочних кодів (цифрового та QR), та не потребують підпису спеціаліста Пенсійного фонду України.

    Консультацію з будь-якого питання можна отримати, звернувшись за телефонами «гарячих» ліній Фонду в області. «Гаряча» лінія головного управління: (0522) 33-04-41.

    З графіком роботи «гарячих» ліній в районних центрах можна ознайомитися на інформаційній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням: www.pfu.gov.ua в розділі «Контакти».

     

    Довідково:

    Перелік пенсійних послуг, які можна отримати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:

    - інформацію про умови, порядок призначення (перерахунок) та виплату пенсії;

    -подати заяву про призначення (перерахунок) пенсії;

    - замовити паперове чи електроне пенсійне посвідчення;

    - отримати інформацію про заробітну плату (довідку ОК-5, ОК-7);

    - отримати довідку про страховий стаж (додаток 9);

    - переглянути дані з пенсійної справи;

    - отримати довідку про доходи пенсіонера;

    - сформувати запит на отримання документів.

     

     

     

    Наталія СІМОНЯН, начальник головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області