«Гарячі тури» — пекельні наслідки. Туристи з Кропивницького судяться з місцевим туроператором

  • 16 лют. 2019 10:21
  • 1576
    • Новина «Гарячі тури» — пекельні наслідки. Туристи з Кропивницького судяться з місцевим туроператором Ранкове місто. Кропивницький
     
    Посеред сувової зими, як правило, згадка про літню відпустку гріє душу. Часом трапляється так, що про це й не хочеться згадувати. Кропивничанки Олена Сідорова та Наталка Шевченко переконалися в цьому на власному досвіді. Із серпня місяця дівчата намагаються відстояти свою правоту. 
     
    В чужій країні без зв’язку і підтримки 
     
    У серпні 2018 року дівчата звернулися до компанії AnexTour, аби поїхати на відпочинок за кордон. Як розповідають подруги, на той момент їм було не важливо, в яку країну, в який готель, — лише б до моря. 
    За путівку заплатили 19 тисяч гривень. Нам показали готель Blue Green Hotel 4 (чотири зірки) в турецькому місті Бодрум. Чистий та охайний. На той час ми були готові заплатити більше, але працівники компанії запевнили, що то пристойний готель — більше платити не варто. Ми в це повірили. У вартість путівки входило проживання, переліт, пляж та сніданки. За декілька днів до вильоту з’ясувалося, що за пляж потрібно сплачувати додатково. Але агенція нас забула про це повідомити, — згадує Наталка Шевченко. 
     
    Шокували дівчат і умови, в які вони потрапили. Старі меблі, дірява білизна, грибок і пліснява в душі — все це абсолютно відрізнялося від тих фотографій, що демонстрували в агенції AnexTour. У номері готелю не було навіть телефону для зв’язку з «гарячою лінією» компанії. 
    Чотири дні ми просиділи в холі готелю, бо це єдине місце, де був вай-фай. Всі рекомендації, що отримали з Кропивницького, — бути активнішими. Та важко бути активними у чужій країні без підтримки. Ми зверталися до готельних гідів — привітні люди, але вони не вирішують ці питання. Адміністрація готелю запропонувала переселити нас у кращий номер, але з доплатою в 200-300 євро, — розповідають подруги. 
     
    По приїзду до Кропивницького дівчата написали скаргу до управління захисту споживачів. У результаті багатьох перевірок та досліджень у Кропивницькому та Києві (оскільки AnexTour — це всеукраїнська компанія), змогли подати позов до суду лише 11 грудня. А вже 29 січня 2019 року відбулося перше слухання у Ленінському районному суді міста Кропивницького. На суд обвинувачені не з’явилися. Дівчата вимагають відшкодування коштів: 200$ — за готель, 40$ — за пляж та 50 тисяч гривень моральної компенсації.
     
     
     
    На чиєму боці правда?
     
    Директор агенції AnexTour у Кропивницькому Маріанна Санасарян відмовляється давати жодні коментарі «Первой городской газете».  Мотивує свою відмову тим, що особисто вона до цього випадку не причетна. Відтак у судах не бере ніякої участі й не ходить на засідання. 
     
    У той же час на своїй сторінці у Фейсбуці жінка публічно заявила про те, що дівчата просто хотіли «відбити» кошти за відпочинок. Додає також, що самі обрали дешевий тур, не бажаючи доплачувати за кращі умови. А ще зазначає, що дівчата відмовлялися виконувати вказівки, а вони були чіткими. Зверхньо спілкувалися з готельними гідами. 
    Адвокат, спеціаліст з туристичного обслуговування Анатолій Ларін запевнив, що тепер усе залежить від доказів, які позивачі зможуть представити. Тих фото, що дівчата надають, замало, та й не так легко довести, що вони відповідають дійсності. Правильно було б фіксувати все в паперовому вигляді, складати акти й завіряти печатками. 
    Тим часом, сьомого лютого відбулося повторне засідання у Ленінському суді. Суд частково задовольнив позов — із туристичної компанії на користь позивачки ухвалив стягнути 5585 гривень матеріальної шкоди, а також відшкодувати 2 тисячі моральної шкоди. До того ж Anex Tour має сплатити державі 3842 гривні судових витрат.
    P.S. Наше видання готове надати слово іншим учасникам інциденту. 
     
    Фото: CBN