Не заплатив за маршрутку — їдь на кінцеву!

4 нояб 2017 09:16 1017 1 Общество
Не заплатив за маршрутку — їдь на кінцеву!
   
Кропивницький маршрутник завіз 10–річного хлопчика–пільговика на кінцеву зупинку, бо той не сплатив за проїзд. 
 
 
Останній рік скарги на адресу водіїв маршрутних таксі у Кропивницькому значно почастішали. Дедалі прогресує різноманітність їхньої зухвалої поведінки. Спочатку в мережі зустрічалися повідомлення про факти приниження пенсіонерів. Потім почали ображати демобілізованих із зони бойових дій військових. Хіба може бути ще щось гірше? Як виявляється, може. Минулого тижня водій маршрутного таксі 5А відмовив десятирічному хлопчику–сироті й не зупинився біля закладу, де той займається футболом.
 
— Він їхав на маршрутці в зал у напрямку “Водника”, де займається футболом. Маршрутка вдень була напівпуста, і хлопчик був єдиним пасажиром, коли виникла ця ситуація. Попросив зупинити біля “Водника” і почув таке: “Треба було платити, а так пройдешся тепер”. Коли виходив з маршрутки, то водій супроводив його лайкою (груба ненормативна лексика по типу «дістали негідники»). Дитині 10 років, — повідомила опікунка хлопця.
 
Вона зазначила, що подібна ситуація на маршруті 5А щодо нетактовної поведінки водіїв уже траплялася. На дії водія написано скаргу до міської ради, і вже навіть прийшла відповідь. 
 
— Написали те, що моя дитина має право на безоплатний, пільговий проїзд. Також вказали, що з водієм провели роз’яснювальну бесіду, — каже жінка. 
 
Як зазначила моя співрозмовниця, цього разу хлопцю вдалося запам’ятати основну частину державного номера машини, за яким у мережі встановили: водій маршрутного таксі 5А з таким номером нещодавно спричинив ДТП по вулиці Великій Перспективній біля Кіровоградобленерго. Про цю подію ми писали на сайті “Утренний город”.
 
Щоб дізнатися, чи покарають водія, ми звернулися до начальника управління транспорту міської ради. Олександр Вергун запевнив, що скаргу від кропивничанки отримав і на підприємстві з водієм уже проводять бесіду:
 
– Зараз підприємство вивчає усі факти, викладені у скарзі. На час службової перевірки водія не допущено до роботи, в нього беруть необхідні пояснення. Цей маршрут обладнаний пристроями GPS–навігації, тому вони мають можливість точно встановити за часом, хто був на маршруті в той момент, та вжити стосовно водія дисциплінарних заходів, — пояснив чиновник.
Як зазначив Олександр Вергун, підприємство “Укравтоінвест” надасть відповідь щодо свого рішення пізніше. 
 
Дмитро Семенюк
Комментарии
Author avatarВладимир Цапурдеев04 нояб. 2017 г., 13:23:54

Очень много водителей маршруток грубиянов. Говорили при очередном поднятии цен на проезд, что улучшится качество перевозки. Так вот качество перевозки не изменилось. Водители как курили так и курят, как хамили так и хамят, срач в маршрутке как был так и есть (всё это относится не для каждого водителя, есть очень много сознательных, но один испортит репутацию для десятерых). Конкретно этот оказался настоящим "мужчиной" на ком ещё выплеснуть свой негатив как не на ребёнке. Водители маршруток вы (принципиально не с большой) когда устраиваитесь на маршрут соглашаетесь с перевозками льготчиков? Вот молча улыбаясь и перевозите их. Теперь для власть имущих, было б очень хорошо если бы Вы ввели не бесплатный проезд для льготчиков, а дали им адресную помощь на проезд тогда проблема с ними была бы решена, все платят всем останавливаются. По поводу остановок отдельный разговор, моё мнение что больше порядка было бы если водители ПОСАДКУ и высадку пассажиров производили только на остановках. Сейчас происходит так, беру всех молча где вижу, не высаживаю или высаживаю с возмущениями где просят, аргументируя что не могли выйти раньше и пройтись. Будьте принципиальны либо всех но только на остановках либо всех везде и всегда.

Оставить комментарий