Нарешті маємо міську рекламну концепцію

  • 15 вер. 2017 16:14
  • 931
    • Новина Нарешті маємо міську рекламну концепцію Ранкове місто. Кропивницький
     
    Виконавчий комітет міської ради затвердив Концепцію комплексного впорядкування розміщення зовнішньої реклами й тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Кропивницькому.
    Тепер управління містобудування та архітектури міської ради зважатиме на умови концепції при розробці місцевих нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері розміщення зовнішньої реклами й тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, а також під час формування стратегії та програм розвитку міста.
    Вихідні умови для розроблення концепції були доволі складними, адже місто перенасичене рекламними засобами й тимчасовими спорудами. Вільних та доступних територій стає все менше. У той же час зовнішня реклама та візуальна інформація повинні допомагати людям, а не заважати. Впровадження концепції має на меті запровадження єдиних процедур при розміщенні тимчасових споруд, створення сприятливих умов для здійснення господарської діяльності, упорядкування елементів міського середовища для подолання безсистемного, хаотичного розміщення та перенасиченості міського простору малими архітектурними формами тощо.
    Концепція передбачає зонування міської території, при створенні якого взято до уваги ефективність розміщення реклами, а також сукупність обмежень історико-культурного, соціально-психологічного, громадсько-політичного, естетичного та архітектурно-містобудівного характеру.
    Таких зон є три. Перша – це історичний центр міста, у якому, згідно з концепцією, мають бути лише малоформатні носії реклами сучасної конструкції. При їхньомувстановленні потрібно зважати на історичну та художньої цінність ансамблів та окремих споруд. Друга – це територія центру міста за межами історичної частини як нової, так і відносно старої забудови. Особливістю даної зони є велика її протяжність і наявність різного за характером архітектурно-ландшафтного оточення, наявність установ, магазинів, соціальних і культурних закладів, напрямків руху транспорту. Третя зона – територія поза межами першої та другої зон, що характеризується однорідною архітектурою, змішанням багатоповерхових і малоповерхових будинків.
    Відповідно до змісту концепції управління містобудування та архітектури надаватиме міській раді пропозиції з проектами рішень щодо
    згоди на розроблення схем розміщення рекламних засобів, комплексних схем розміщення тимчасових споруд та їх архетипів.
     
    Юрій Сергійчук