«Фокстрот» першою з компаній інтегрувала свою програму лояльності з банком Приват24

  • 24 жовт. 2016 15:45
  • 1167
    • Новина «Фокстрот» першою з компаній інтегрувала свою програму лояльності з банком Приват24 Ранкове місто. Кропивницький
    Торгова мережа «Фокстрот» першою з компаній сектора торгівлі електронікою повністю інтегрувала свою програму лояльності з електронним банком Приват24 <https://privatbank.ua/apps/privat-24/?nomob=1>. Тепер картка лояльності «ФОКС клуб» автоматично відображається в додатку Приват24, а скоро й оформити картку можна буде без відвідування магазину просто в смартфоні.
     
    «Фокстрот» і ПриватБанк запропонували своїм клієнтам нову послугу – цифрову картку лояльності «ФОКС клуб». Як повідомили в компанії, для всіх діючих учасників програми лояльності картки буде переведено в цифровий формат автоматично і за номером мобільного телефону підтягнуто в особистий кабінет користувача додатка Приват24 <https://privatbank.ua/apps/privat-24/?nomob=1>. Цифрова картка дозволить покупцям мережі економити час і зусилля для отримання інформації про стан бонусних пропозицій.
     
    «Тепер усі власники карток лояльності «Фокстрот» бачать на екрані свого смартфону реальну суму накопичених бонусів, з урахуванням цієї інформації можуть ефективніше планувати покупку й оперативніше перетворювати бонуси в реальні знижки на касі, – розповідає начальник служби управління взаємовідносинами з покупцями (CRM) мережі «Фокстрот» Євген Кречетович. –
    Програма в рази підвищує ефективність комунікації з покупцем і зміцнює лояльність і до продавця, і до банку».
     
    Як відзначають у торговій мережі «Фокстрот», сьогодні вже понад 130 тис. учасників «ФОКС клубу» оцифрували свої картки в Приват24, і це найбільш значимий показник серед усіх мереж електроніки України. У компанії відзначають, у найближчому майбутньому планують створення картки «ФОКСклуб» у Приват24, коли стати членом «ФОКС клубу» можна буде в форматі
    он-лайн – швидко та без зусиль.
     
    «Цифрові картки «Фокстроту» в Приват24 дають унікальну можливість ділитися своїми бонусами з членами сім'ї, друзями та збирати бонуси разом, – говорить заступник голови правління ПриватБанку Олександр Вітязь. – Люди люблять знижки та бонуси, але не дуже люблять носити бонусні картки, і ми допомагаємо ритейлу ще більше любити споживачів, причому взаємно».
     
    На сьогоднішній день користувачі мобільного банку Приват24 зберігають понад мільйон дисконтних карток українських торгових мереж. Приват24 є абсолютним лідером серед банківських платіжних додатків на території України та пострадянського простору – на 1 жовтня його встановили понад 5,5 млн. користувачів смартфонів і ще понад 6 мільйонів людей користуються веб-версією електронного банку.
     
    ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за IV квартал 2015 року). Кількість учасників «ФОКС клубу» становить на жовтень 2016 року 5,5 млн осіб. Станом на вересень 2016 року в Україні
    налічується 162 супермаркети ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа становить близько 150 000 кв. м, повідомляє Прес-служба ПриватБанку у Кіровограді.