ПриватБанк запросив медиків Кіровоградщини до “круглого столу”

  • 24 черв. 2016 14:51
  • 1223
    • Новина ПриватБанк запросив медиків Кіровоградщини до “круглого столу” Ранкове місто. Кропивницький

    Кіровоградські приватбанківці запросили керівників медичних установ області до middle-office,  привітали їх з професійним святом, висловити подяку за їх важливу,  відповідальну і нелегку працю, а ще - поділились своїми досягненнями та ознайомили з найновітнішими банківськими технологіями і вау-продуктами.

    “Нам приємно особисто вітати своїх клієнтів з професійним святом, - зазначив директор Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку Ростислав Масло. - Але сьогодні особливий день, коли ми вітаємо людей, які займаються найціннішим - нашим здоров'ям, і дарують нам віру в довге життя”.

    Представники найгуманнішої професії зацікавилися інноваційними технологіями, що використовуються в банку, намагаючись дізнатися якомога більше корисної для себе інформації. Жваве обговорення та дискусію викликала презентація сервісу “Міні-відділення” - прийом платежів на підприємстві від імені банку. Адже питання уникнення

    готівкових розрахунків, прозорості використання коштів за платні послуги гостро стоїть у всіх медзакладах області. Не меншу зацікавленість медики виявили і під час презентації сервісу “КУБ” - кредитування українського бізнесу, сервіс вигідних вкладень - отримання високих доходів від розміщення заощаджень напряму в кредити позичальників, Папка24 - підписання та зберігання електронних документів, Магазин та поштомати ПриватБанку.

    “Бюджетна сфера завжди знаходиться під пильною увагою всіх фінансово-контролюючих органів, що стосується обороту готівкових коштів - оплата благодійних внесків, оплата послуг і т. д., - розповідає Олексій Нестройний, начальник сектору медичного забезпечення головного управління національної поліції в Кіровоградській області. - Ми, завдяки ПриватБанку, зняли з себе цей головний біль, підключившись до сервісу “Міні-відділення”.

    У вік цифрових технологій вже досить несерйозно користуватись готівкою та застарілими книгами, квитанціями про сплату послуг. ПриватБанк дав нам змогу заводити усі платежі швидко, зручно та прозоро. Наразі вже йдемо дальше, вирішуємо питання з ПриватБанком про встановлення терміналу самообслуговування. Маємо бажання надати нашим клієнтам можливість самостійно обирати послуги та оплачувати їх через термінал. По-перше - ми вивільняємо нашого співробітника від прийому платежів, а по-друге - уникаємо будь-яких готівкових коштів у нашому медзакладі”.

    ПриватБанк - лідер банківського ринку України не лише за визнаннями провідних аналітичних/фінансових компаній (Український ПриватБанк став володарем престижної банківської нагороди Commerzbank STP Award 2015 року, переможцем щорічного дослідження “50 провідних банків України” інформаційного агентства “Фінансовий клуб”, визнано найкращим українським банком у рейтингу Europe Banking Awards 2015 року, який щорічно публікується британським журналом EMEA Finance, тощо). Найголовнішим та найвпливовішим поціновувачем є клієнт. 10,6 млн клієнтів користуються двома та більше послугами ПриватБанку, 207,6 тис юридичних осіб та більше 400 тисяч приватних підприємців обслуговує ПриватБанк (станом на 20 квітня 2016 року), частка вкладників ПриватБанку складає 63,1%, частка кредитів на товари - 48,6%.

     

     

    Анжела Дзінзюра