Водій кропивницької маршрутки нахамив учасниці бойових дій (відео)

  • 12 лип. 2017 11:29
  • 915
    • Новина Водій кропивницької маршрутки нахамив учасниці бойових дій (відео) Ранкове місто. Кропивницький
     
    Олександр Вергун: «Якщо водій некоректно себе веде – не конфліктуйте, запишіть номер або зніміть відео. Ми обов’язково зреагуємо».
     
    П’ятничний пост у Фейсбуці кропивничанки Юлії Миргородської викликав не лише бурхливе  обговорення у соцмережі, а й став приводом для проведення засідання робочої комісії по розгляду звернень з нетактовної поведінки водіїв, яке у понеділок провів начальник управління розвитку транспорту та зв'язку міської ради Олександр Вергун.
     
    Капітан батальйону "Святослав" Юлія Миргородська у п’ятницю, 7 липня, везла доньку до дитсадка і показала водієві маршрутки посвідчення учасника бойових дій, яке дає їй право безплатного проїзду. Каже, що у відповідь почула некоректні вислови та обвинувачення у підробці документа.
     
    Пані Юлія повернулася на ротацію із зони АТО минулого тижня. Те, що трапилось, Юлія Миргородська описала у соцмережі, цей допис побачив Олександр Вергун і влаштував зустріч перевізників та обуреної пасажирки.
     
    Водій Сергій запевняє, що про купівлю посвідчення не говорив і вибачається.
    «Я не казав, що купили (посвідчення учасника бойових дій), я казав, що багато посвідчень, і я не можу вам поступитися місцем, кого-то підняти. Єдине, що я можу – поступитися своїм місцем… Я перепрошую, звичайно, я трошки, це саме, проемоціонував», - говорить водій.
     
    Директор компанії-перевізника запевняє – жодних скарг на підприємство останнім часом не було. «Чи є місце таким випадкам, як відмова у пільговому перевезенні – то це неправда. Ми близько 100 чоловік на кожен транспортний засіб перевозимо безкоштовно», – запевняє Маргарита Білобородова.
     
    Олександр Вергун розповідає, допис Юлії Миргородської у соцмережі побачив відразу і спланував зустріч скаржниці з перевізниками у понеділок.
     
    «Керівники підприємств, які здійснюють пасажирські перевезення, досить швидко зреагували на наше запрошення і прийшли з водіями, які є героями тих чи інших ситуацій, які сталися у нас за вихідні у місті. Ситуацію ми розглянули, вислухали і одну, і іншу сторону. Керівниками підприємств ці ситуації будуть ще додатково вивчені і будуть вжиті заходи до водіїв, скоріш за все, адміністративного впливу. Вивчиться історія роботи цього водія, можливо, хтось і догану отримає, хтось отримає просто попередження», - повідомив Олександр Вергун. 
     
    Окрім ситуації між пані Миргородською і водієм 113-го маршруту на засіданні обговорювали ще два випадки нетактовної поведінки водіїв маршруток: конфлікт на «Центральному маршруті», який з суботи жваво обговорюється в соцмережах, і випадок, коли водій 55-го маршруту не помітив у дзеркало пасажира і рушив з місця з його речами, які на той момент були в салоні мікроавтобусу.
     
    Аби скарга на нетактовну поведінку водія була обгрунтована, Олександр Вергун радить пасажирам ні в якому разі не вступати з водієм в конфлікт, по можливості робити фото чи відео з місця пригоди, записати державний номер автомобіля, а також мати свідків того, що сталося.
     
    «Допоможе об’єктивно розглянути ситуацію, якщо буде свідок, людина, яка погодиться свідчити. Потрібно взяти контактний номер телефона свідка і прийти з ним на засідання комісії, де буде розглядатися ця скарга, щоб він підтвердив слова скаржника», - порадив Олександр Вергун. 
    Пише сайт Кіровоградської міської ради.