Контакт-центр сервісних центрів МВС розповів про винахід телефону

  • 22 груд. 2017 13:31
  • 1266
  •  
    Реформа сервісних центрів МВС триває вже другий рік поспіль. Серед головних здобутків – запуcк 50-ти нових сервісних центрів МВС та впровадження нововведень, якими вже скористалися близько 2 млн громадян. Загалом послугами сервісних центрів МВС щорічно користуються 4 млн громадян. Про це повідомляє сервісний центр МВС 
     
    Аби кожен громадянин країни міг отримати вичерпну консультацію щодо послуг та алгоритмів їх отримання, поскаржитися чи подякувати, сервісні центри МВС запустили всеукраїнський контакт-центр (044) 290-19-88. 
     
    Основні консультації надаються щодо наступних послуг: видача та обмін посвідчення водія, реєстрація та перереєстрація авто, видача довідок про несудимість, видача та зберігання номерних знаків тощо.
     
    А відсьогодні сервісні центри МВС вирішили розповісти про контакт-центр, закцентувавши увагу в проморолику на винаході самого телефону. Відеоролик створили за cприяння Консультативної місії Європейського Союзу в Україні (EUAM Ukraine).
     
    "Зовнішнє спілкування є важливою частиною процесу реформування, саме воно сприяє підвищенню обізнаності та участі громадян у важливих процесах змін. Відкритість комунікації створює надійну інституцію, якій можна довіряти. Сподіваємося, що це відео допоможе підвищити рівень поінформованості суспільства про важливі впровадження реформи сервісних центрів МВС", – зазначає старший радник з питань державного управління EUAM Ukraine Сів-Катріне Лейртрьо.
     
    В основі ідеї відео – історія створення телефонного апарату. Проте на меті було показати, що телефон – це не просто предмет. Це, передусім, інструмент отримання інформації, і він має працювати на благо суспільства. 
     
    "Ми не очікували, що працювати з державною структурою, тим паче з підрозділом МВС, може бути настільки цікаво. З командою сервісних центрів МВС працювати було легко, і  сподіваюсь, у нас вийшло реалізувати задумане. Ми прагнули зробити відео, яке б відрізнялося манерою подачі інформації. Суворий і офіційний тон замінити на елегантний і ввічливий. Гадаю, що промовідео наших державних структур повинні нагадувати, що держава працює для громадян, а не диктує свої умови спілкування", - коментує режисер відео Дмитро Шмурак (Manifest production).
     
     
     
    Сервісні центри МВС активно взаємодіють з громадянами і переконані, що часто саме нестача інформації породжувала корупційні прояви на побутовому рівні та потребу громадян у сторонній допомозі при отриманні державних послуг. 
     
    Для інформування та консультування громадян також працюють сайт hsc.gov.ua та фейсбук-сторінка fb.com/hsc.gov.ua Головного сервісного центру МВС.