Як отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюновими виробами?

  • 30 бер. 2017 09:11
  • 1394
    • Новина Як отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюновими виробами? Ранкове місто. Кропивницький
     
    Приймання документів та видача ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами: зміни – 2017
    Головне управління ДФС у Кіровоградській області інформує, що наказом Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) від 28.02.2017 №150 (далі – Наказ №150) внесено зміни до наказу ДФС від 24.10.2014 №213, яким затверджені Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – Рекомендації).
    Рекомендації розроблені відповідно до статті 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями та визначають механізм приймання документів і видачі ліцензій на вид господарської діяльності – роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – ліцензії) у головних управліннях ДФС.
    Наказом №150 внесено зміни до наступних розділів Рекомендацій:
    «1. Загальні положення»;
    «2. Порядок приймання документів»;
    «3. Порядок розгляду та видачі документів».
     Так, зокрема, уточнено, що у заявах про видачу ліцензій додатково зазначаються (п.2.2 розділу 2 Рекомендацій):
    ● адреса місця торгівлі;
    ● перелік реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) (книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО)), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них:
    - модель,
    - модифікація,
    - заводський номер,
    - виробник,
    - дата виготовлення;
    ● реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах ДФС.
    Розгляд заяви про видачу ліцензії здійснює структурний підрозділ головного управління ДФС у такому порядку (п.3.2 розділу 3 Рекомендацій):
    - перевіряє відповідність поданих документів законодавству України;
    - здійснює перевірку фактичного надходження коштів за видачу ліцензії (дубліката) до бюджету;
    - перевіряє відповідність поданих у заяві даних щодо РРО даним Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;
    - здійснює обстеження наявності місця торгівлі в новоствореного суб’єкта господарювання або новоствореного місця торгівлі, зазначеного у заяві (за наявності ризиків відсутності місця торгівлі);
    - приймає рішення про видачу ліцензії (дубліката) або готує вмотивоване рішення про відмову у видачі ліцензії;
    - проводить видачу ліцензії або дубліката;
    - вносить відповідні дані до ліцензійного реєстру та направляє відомості до Єдиного ліцензійного реєстру.
    Рішення про відмову у видачі ліцензії приймається у порядку, визначеному чинним законодавством, у разі (п.3.3 розділу 3 Рекомендацій):
    - недостовірності даних у поданих заявником документах;
    - невнесення плати за ліцензію;
    - невідповідності розміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи;
    - невідповідності поданих документів умовам провадження діяльності, що ліцензується.
    Платники податків, зареєстровані на територіях відповідних адміністративно-територіальних одиниць, мають можливість отримати у центрах обслуговування платників адміністративні послуги у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
    Наказ №150 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/71536.html
     
    Повідомляє ГУ ДФС у Кіровоградській області.