ДП «Кіровоградтепло» ТОВ «ЦНТІ УНГА» коментує з приводу публікації статті у "21 каналі"

  • 10 жовт. 2016 15:53
  • 1711
    • Новина ДП «Кіровоградтепло» ТОВ «ЦНТІ УНГА» коментує з приводу публікації статті у «21 каналі» Ранкове місто. Кропивницький

     

    "Кричуще енергозбереження" в обласній щотижневій газеті 21 канал. Підприємство завжди із повагою ставиться до діяльності працівників  засобів масової інформації - представників однієї із найважливіших  і впливових  професій  та завжди готове до відкритого діалогу з проблемних питань. У випуску щотижневика "21 канал" від 06.10.2016 р. (№ 40 ) опублікована стаття М.Зарудного  "Кричуще енегрозбереження". На жаль, кореспондент газети не з’ясував усі обставини проблеми,  висвітленої у статті. У досить емоційній, і  не завжди  коректн ій формі (що є дивним  з огляду на професійний рівень  кореспондентів газети), він висловив своє бачення справи.   Зважаючи на  суспільний резонанс, викликаний даною публікацією, підприємство  вважає  за доцільне  прокоментувати окремі тези статті. Відкидаючи звинувачення у безгосподарності, повідомляємо, що протягом останніх 2 років ДП «Кіровоградтепло» систематично (як мінімум тричі) відновлювало ізоляцію трубопроводів наземної прокладки, розташованих  на розі вулиць Миру та Варшавської. Останні роботи проводились напередодні опалювального сезону 2015/2016 року.  Тоді трубопроводи були утеплені новітніми ізоляційними матеріалами з  поліуретановою оболонкою, термін експлуатації яких становить до 10 років.  Але вже  наприкінці опалювального сезону були зафіксовані   перші випадки  пошкоджень ізоляції теплотраси, а трохи згодом її  було зруйновано вщент. На усні звернення громадян як на гарячу лінію, так і безпосередньо  на підприємство   щодо відновлення ізоляції пошкодженої тепломережі, ДП «Кіровоградтепло» повідомляло заявників у телефонному режимі та листом Головне управління ЖКГ,  що роботи по ізоляції теплотраси будуть виконані в обов’язковому порядку перед початком опалювального сезону 2016/ 2017 року. І свого слова ми дотримаємо.  Роботи заплановані і будуть виконані починаючи з 10 жовтня,  для цього підприємством додатково придбані матеріали (вартість яких,  до речі,  понад 7,000 грн.). Так що  твердження шановного М.Зарудного, що тепловики вважають відновлення ізоляції марною тратою часу і грошей, є не зовсім правдивим. На даний час підприємство експлуатує 45 теплових об’єктів  – 20 котельних та 25 теплових пунктів, на балансі понад 1500 люків теплових камер.  Штатний розклад підприємства, складений на підставі  нормативних актів, не передбачає наявність 45 сторожів для забезпечення охорони об’єктів.  До того ж, враховуючи стан криміногенної  ситуації в даний час, охорону повинні здійснювати фахівці  із спеціальною екіпіровкою і досвідом реагування на  правопорушення, які пов’язані із пошкодженням та крадіжкою майна. Тому об’єкти підприємства, як і котельня  по вул. Миру,  оснащені  засобами   автоматичної охоронної сигналізації.  Інше питання полягає у ефективності пошуку та покарання осіб, винних у пошкодженні  комунального майна, що мало б діяти як профілактичний засіб  вчинення подібних правопорушень, але це вже компетенція  правоохоронних органів, до яких підприємство подало 43 заяви про порушення кримінальних справ за фактами крадіжок і пошкоджень  майна.    Немає таємниці у тому, що впродовж  останніх 2 років  значно збільшилась кількість крадіжок і пошкоджень майна багатьох підприємств : крадуть електродвигуни ліфтів, люки інженерних комунікацій тепло- , водопостачання, телекомунікаційні мережі, навіть електродроти під напругою зрізають . То що, всі керівники цих підприємств погані господарники?  А може  проблема в іншій площині? У нашому менталітеті?  Чи багато наших містян  зроблять зауваження  зловмиснику, що курочить  майно громади ,   або зателефонують до поліції,  щоб повідомити про протиправні дії?  На цей час на балансі підприємства  8 трубопроводів наземної прокладки, збудовані згідно з проектними завданнями, у  різних мікрорайонах міста. І по жодному з них немає  таких систематичних  руйнувань, як по вул. Миру. Мешканці прилеглих  будинків  майже напевне крадіїв знають в обличчя і по іменах. Тож давайте об єднаємо наші   зусилля по збереженню у належному стані цієї теплотраси – і вам буде тепло, і нам спокійно. По питанню встановлення автономного опалення , кріпосного комунального права, та злочинної змови проти абонентів. Перш ніж кидати подібні звинувачення, доцільно було б вивчити досвід інших міст України з цього питання – повірте, буде корисно  і повчально.  На нашу  думку,  місцева  влада у питанні видачі  дозволів на перехід з централізованого опалення на автономне, не лобіює інтереси теплопостачальних підприємств, а вперше за багато років намагається беззаперечно виконувати, як орган місцевого самоврядування, вимоги чинного законодавства щодо чіткого дотримання Порядку відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання, норми якого затверджені Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 22 листопада 2005 року за №4.  Щодо  нарахувань за спожите тепло та тарифів. Підприємство здійснює нарахування згідно з тарифами, встановленими державним регулятором (НКРЕКП), а на їх рівень впливають виключно об’єктивні фактори – питома вага складової тарифів - витрати на енергоносії (газ, вода, електроенергія), ціна яких  підвищувались неодноразово.  Не може підприємство погодитися із думкою автора , що майже нічого не робиться для скорочення втрат  тепла. Адже окрім ізоляції наземних трубопроводів, яку можна   спостерігати візуально,  проводяться інші технічні заходи, зокрема щорічна діагностика, промивка  та налагодження  котлів, теплових мереж, реконструкція котлів для підвищення ККД, впроваджуються сучасні системи автоматизованого контролю горіння, скорочується протяжність зношених тепломереж та багато інших. Про роботу у цьому напрямку підприємство звітує  у відповідні державні органи, з цього ж питання систематично на підприємств    проводяться перевірки.  І наостанок. Житлово-комунальна галузь  завжди була проблемною,  і  з кожним роком ситуація в ній  ускладнюється. Радимо шановному кореспонденту хоча б один день посидіти на робочому місці разом  працівником житлово-комунальної сфери і порахувати, скільки разів протягом робочого   він піднімається із крісла, з’ясувати, яка тривалість його робочого дня, який обсяг робіт виконується, які складні питання доводиться вирішувати – бо ці люди  не заслуговують образливих слів, якими закінчується стаття п. Зарудного.

    kirovogradteplo.ucoz.com

    kir-teplo@ukr.net