"Adidas" дарує 3000 пар взуття. Чому не слід відкривати таку розсилку у месенджерах?

  • 31 лип. 2019 15:43
  • 1829
    • Новина «Adidas» дарує 3000 пар взуття. Чому не слід відкривати таку розсилку у месенджерах? Ранкове місто. Кропивницький
    • Напевно ви вже теж отримали повідомлення про роздачу дармових футболок та кросівок відомого бренду.  Признайтесь, повірили та одразу ж перейшли за посиланням? 
    • Чому не варто цього робити, читайте далі.
    Українці вчора масово отримували у месенджерах Viber і WhatsApp повідомлення про "акцію" Adidas, , пише vsim.ua
    У ньому, йдеться: "Adidas дарує 3000 безкоштовних взуття та футболок, щоб відсвяткувати своє 95-річчя. Отримайте безкоштовне взуття на ....".
    Не поспішайте переходити за посиланням, адже ви дуже ризикуєте. Чи дійсно ви вірите в таку "халяву"?  Саме повідомлення містить фактологічні помилки, бо дата створення бренду Adidas —1949 рік. Тобто компанії 70 років, а не 95.
     
    Якщо ж ви перейдете на сайт, там користувачу пропонується відповісти на кілька запитань про те, чи подобається йому продукція компанії. Після у користувачів випитують основні дані про доставку, включаючи повне ім'я та адресу. Щоправда, ви нічого потім не отримаєте.
     
    На офіційному сайті компанії Adidas та її представників жодних згадок про подібну акцію немає. У компанії заперечили свою причетність до такої розсилки.
     
    Чому ж тоді ви отримуєте такі повідомлення? За допомогою таких "акцій" зазвичай збирають дані для того, щоб формувати базу для масових розсилок, в тому числі і спаму. 
    "Це настільки примітивно і типово. Таким чином збирають персональні дані користувачів. Зазвичай це інформація про вік, стать, номер телефону, електронна пошта. Найчастіше це відбувається у маркетингових цілях", — зазначив експерт з кібербезпеки Костянтин Корсун у коментарі "Детектор медіа". 
    Пам'ятайте, основна мета подібних "акцій" випитати потрібні дані, це можуть бути паролі від вашої пошти, номери телефонів, паспортні дані чи банківських карток. Тому будьте обачні. Слід завжди звертати увагу на перевірену інформацію. До слова, актуальні дані про розіграші є тільки на офіційних сайтах брендів. Приклад фейкової "акційної" розсилки: